אסתי אוסובסקי 052-3916740 esti@girafa.co.il

כמה מילים עליי

הצגות תאטרון בובות, טיפול רגשי באמצעות בובות, והוראת הנושא למטפלים ואנשי חינוך, הם הנושאים הקרובים לליבי ובהם אני עוסקת ומתמחה.

בהכשרתי אני ביבליותרפיסטית ומורה לחינוך מיוחד. אני מטפלת בילדים באמצעות סיפורים ובובות במסגרת משרד החינוך ובעמותת " משאבים" באזורי עימות ובזמן מלחמות.

החיבור בין הבובות ובין הטיפול תמיד הקסים אותי ולכן, בנוסף לעבודה שאני עושה עם החיבור הקסום הזה, התחלתי בשנים האחרונות לחקור את הנושא, שנמצא עדיין בחיתוליו. מאז שנת 2014 אני מלמדת במסלול הטיפולי (יחידי בארץ) בביה"ס לתאטרון בובות בחולון, שם מרכזת גם את הסטאז'.

כמו כן, אני מעבירה סדנאות חד פעמיות וקורסים בנושא טיפול ותקשורת באמצעות בובות במוסדות שונים (מכבי- התפתחות הילד, פסגה מתי"א, שפ"ח וכו…)

עם הצגות תאטרון הבובות שלי אני מופיעה מאז שנת 1991.
בהצגות אלה אני מיישמת הלכה למעשה את אהבתי הגדולה לתחום.

אני מקפידה לבחור תכנים איכותיים תוך שימת דגש רחב על התקשורת עם הילדים, ובמיוחד חשוב לי להתחבר לעולמם הפנימי ואל דמיונם העשיר. זו גם הסיבה להקפדה שלי על תפאורה עשירה שבה דבר הופך לדבר אחר ובכל יש קצת קסם.

הבחירה שלי בסגנון ייחודי של ההצגות, נובעת מהאמונה שלי שלבובות יש כוח משמעותי בהעברת מסרים לילדים. בחרתי להעביר לילדים ערכים ומסרים כמו השמירה על איכות הסביבה, תקשורת לא אלימה והתחשבות באחר.

אבל בעיקר, חשוב לי לגעת בליבם של הילדים ולהצמיח להם כנפיים.

 

מוזמנים לפגוש אותי גם בפייסבוק – https://www.facebook.com/hagirafa